Dobry i zgrany zespół to już połowa sukcesu.

Firma Bolf z roku na rok coraz bardziej się rozrasta, zarówno pod względem rynków europejskich, na których prowadzi swoją działalność, jak i pod względem liczby pracowników. Zatrudniamy już ponad 150 osób, jesteśmy młodą i dynamiczną grupą ludzi, którzy każdego dnia pracują na sukces firmy. Nasi pracownicy w każdym dziale z pełnym zaangażowaniem każdego dnia tworzą nową jakość pracy, chętnie podnoszą swoje kwalifikacje, a wiedzą i kreatywnym podejściem do zadań budują siłę firmy.

Atmosfera pełnapozytywnych wibracji.

Zależy nam, aby atmosfera w naszych biurach i magazynach była przyjazna i pełna pozytywnych wibracji. Na każdym kroku wspieramy się i niezwłocznie rozwiązujemy pojawiające się problemy oraz drobne komplikacje. Prowadzimy otwartą komunikację, dzięki czemu pracuje nam się lepiej, możemy być w pełni zaangażowani i skupić się na skutecznym wykonaniu powierzonych nam zadań. Nie oceniamy, nie krytykujemy, a wspieramy i naprowadzamy na najlepsze rozwiązania.

Wiele osób zaczyna u nas swoją karierę zawodową i zostaje na dłużej. Dajemy szansę na rozwinięcie skrzydeł w wybranej przez pracownika dziedzinie. Nasz sukces opiera się na tym, że lubimy razem pracować i zwyczajnie spędzać ze sobą czas w firmie. Poza tym darzymy się sympatią jako ludzie, pielęgnujemy nasze firmowe znajomości także po pracy. Nie wszyscy zatrudnieni u nas pracownicy pracują z siedziby firmy, wielu z nich pracuje zdalnie nie tylko z Polski, ale i z zagranicy. Dajemy możliwość wykonywania obowiązków służbowych z każdego dogodnego dla pracownika miejsca.

Obszary sprzedaży

Uśmiech na twarzy klienta jest najważniejszy.

Klik*i jest już w koszyku

E-commerce

E-sprzedaż to największy i najważniejszy obszar naszej działalności. Poza Polską obsługujemy także 14 rynków zagranicznych, co sprowadza się do tego, że prowadzimy łącznie 15 niezależnych e-sklepów własnych, w Polsce pod marką Denley, za granicą znani jesteśmy jako Bolf. Można u nas zrobić zakupy w następujących krajach: Polska, Czechy, Słowacja, Ukraina, Rumunia, Węgry, Bułgaria, Litwa, Niemcy. Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Francja, Szwecja.

Klik*i jest już w koszyku

E-commerce

E-sprzedaż to największy i najważniejszy obszar naszej działalności. Poza Polską obsługujemy także 14 rynków zagranicznych, co sprowadza się do tego, że prowadzimy łącznie 15 niezależnych e-sklepów własnych, w Polsce pod marką Denley, za granicą znani jesteśmy jako Bolf. Można u nas zrobić zakupy w następujących krajach: Polska, Czechy, Słowacja, Ukraina, Rumunia, Węgry, Bułgaria, Litwa, Niemcy. Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Francja, Szwecja.

Praca przy obsłudze klienta nie należy do najłatwiejszych, nasi konsultanci codziennie mierzą się z trudnymi wyzwaniami stawianymi przed nimi przez naszych Klientów. Wyczerpująco odpowiadają na maile, służą pomocą przy zamówieniach internetowych, przyjmują także zamówienia telefoniczne oraz reklamacje i zwroty towarów.

Prowadzenie sklepów internetowych w tak wielu krajach oznacza także pracę w wielu językach, my pracujemy aż w 15 (polskim, czeskim, słowackim, ukraińskim, rosyjskim, rumuńskim, węgierskim, bułgarskim, litewskim, niemieckim, angielskim, włoskim, hiszpańskim, francuskim i szwedzkim)! Wielu kierowników naszych sklepów to obcokrajowcy, którzy na co dzień i w pracy posługują się swoim ojczystym językiem, wielu z nich mówi także biegle po polsku. Część z osób pracujących przy obsłudze zagranicznych sklepów mieszka w Polsce i codziennie pojawia się w siedzibie firmy w Zielonej Górze, część natomiast pracuje z nawet najodleglejszych zakątków Europy. Jeśli ich stanowisko na to pozwala, dajemy naszym pracownikom wolność wyboru co do miejsca ich pracy, wielu z nich pracuje zdalnie i osiąga równie świetne wyniki, jak osoby będące na miejscu.

Chciałbyś rozpocząć pracę w Biurze Obsługi Klienta, ale nie wiesz czym dokładnie miałbyś się zajmować?

Już wyjaśniamy. Konsultanci w BOK mają ciągły kontakt z naszymi Klientami, odpowiadają na ich maile, rozwiązują ich problemy zakupowe telefonicznie. Pracując na tym stanowisku udzielasz pomocy Klientom na każdym etapie realizacji zamówień, a także już po złożeniu zamówienia. Obsługa posprzedażowa jest bowiem równie ważna, jak ta podczas trwania procesu sprzedaży. Klienci zwracają się do BOK prosząc o wymianę towaru, ponieważ nie trafili z rozmiarem lub gdy z jakiegoś powodu chcą zwrócić zakupione produkty. Na tym stanowisku stawiamy na otwartość, komunikatywność. Oczywiście wszyscy nasi pracownicy dostają od nas instrukcje, w jaki sposób postępować, aby wszystko odbywało się w zgodzie z obowiązującym prawem oraz naszymi standardami. Praca w BOK jest ciekawa, pełna wyzwań i na pewno się nie nudzi, gdyż codziennie ma się styczność z innymi ludźmi.

Podejście?Elastyczne.

Marketplace

Prowadzimy aktywną sprzedaż na tej największej w Polsce platformie sprzedażowej, dzięki czemu docieramy do ogromnej liczby indywidualnych Klientów w naszym kraju. Allegro daje nam możliwość obsłużenia innych Klientów niż ci, którzy na co dzień korzystają z naszego sklepu internetowego. Cieszymy się świetną opinią użytkowników i staramy się każdego dnia powiększać pulę produktów dostępnych poprzez tę platformę.

Poprzez konto sprzedażowe na niemieckiej stronie platformy Ebay trafiamy do Klientów z całej Europy Zachodniej. Tutaj również mamy nieposzlakowaną opinię, między innymi dlatego, że szybko i sprawnie realizujemy zamówienia.

Na najszybciej i najprężniej rozwijającej się na świecie platformie sprzedażowej również można znaleźć nasze produkty. Dzięki Amazonowi trafiamy do Klientów na pięciu ważnych rynkach w Europie - w Niemczech, Francji, Hiszpanii, Holandii i we Włoszech..

Korzystamy z najbardziej znanych na w Polsce, Europie i świecie platform marketplace, gdzie sprzedajemy nasze produkty w konkurencyjnych cenach.

Jakie konkretnie zadania należałyby do Twoich obowiązków, jeśli chciałbyś podjąć pracę w dziale obsługi Klienta marketplace?

Poza kompleksową obsługą Klienta, to znaczy odpowiadaniem na pytania i wątpliwości osób kupujących oraz obsługą ich zamówień, dochodzą także takie obowiązki jak przygotowywanie i wystawianie aukcji na poszczególnych platformach sprzedażowych. Zastanawiałeś się kiedyś jak wygląda obsługa Allegro czy Amazon od strony sprzedawcy? Tutaj będziesz miał okazję się tego nauczyć i odkryć jak wiele platformy tego typu mają do zaoferowania dużym firmom sprzedażowym. Ponadto pracując w dziale obsługi Klienta marketplace można realizować się od strony kreatywnej wymyślając coraz to nowe sposoby prezentacji produktów na aukcjach.

Dobrzejest się spotkać

Sklep stacjonarny

Nasz Showroom znajduje się w Zielonej Górze przy ulicy Kożuchowskiej 32 i jest jedynym miejscem, gdzie poza ekranem komputera czy smartfona można zobaczyć naszą odzież. Jest to nowoczesny i gustownie urządzony sklep stacjonarny, gdzie dzięki sprawnej i kompleksowej obsłudze nasi Klienci czują się komfortowo. Posiadamy nowoczesny system przeglądania i wyboru odzieży na ekranach specjalnie do tego przygotowanych tabletów.

Jest to także jedyne miejsce, gdzie można znaleźć nasze produkty w jeszcze niższych, wyjątkowych cenach. W showroomie funkcjonuje bowiem jedyny outlet, gdzie dostępne są końcówki kolekcji naszej odzieży. Ponadto można tutaj także stacjonarnie zamówić odzież i odebrać ją w dogodnym dla siebie terminie lub odebrać odzież zamówioną przez internet.

Jakie obowiązki należą do osób pracujących w showroomie Denley w Zielonej Górze?

Sklep stacjonarny rządzi się swoimi prawami. To tutaj masz szansę spotkać się twarzą w twarz z naszymi Klientami i poznać ich preferencje zakupowe. Obsługa Klienta stacjonarnie polega na kompleksowym doradztwie w kwestii rozmiarów, fasonów i krojów wybieranych przez Klientów, a także na realizacji zakupu wybranych towarów. Pracując w tym dziale firmy, będziesz swego rodzaju twarzą Denley, dlatego stawiamy na cierpliwość, uprzejmość, uśmiech i pomoc, tak aby nasi Klienci wiedzieli, że mogą zawsze na Ciebie liczyć i chcieli wracać na zakupy do nas.

Komunikujemysię kreatywnie

Marketing

Dział marketingu każdego dnia skupia się na prowadzeniu sprawnej i skutecznej komunikacji z Klientami. To tutaj opracowujemy innowacyjne strategie marketingowe, organizujemy spotkania typu kick- off i szukamy najbardziej kreatywnych rozwiązań, aby w jak najlepszy sposób trafić do naszych Klientów i ciekawie przedstawić im ofertę naszych sklepów. Korzystamy z wielu kanałów marketingowych, na bieżąco reagujemy na potrzeby Klientów. Nasza praca polega między innymi na przygotowywaniu konceptów strategicznych, obsłudze social mediów, czy prowadzeniu influence marketingu.

Jeśli masz głowę pełną pomysłów, ten dział jest dla Ciebie.

Będziesz mógł się realizować w kreacji graficznej materiałów marketingowych, szeroko pojętej komunikacji e-marketingowej, a więc wymyślaniu i tworzeniu newsletterów wysyłanych do Klientów, czy tworzeniu i realizacji komunikacji na najbardziej popularnych social mediach – Facebooku, Instagramie, TikToku, Pintereście, a także portalu LinkedIn.

Na strażyuser experience

IT

Dział IT to przede wszystkim kompleksowe wsparcie systemów informatycznych i platform sprzedażowych. Nasz dział IT każdego dnia stawia czoła najnowszym technologiom, dba o poprawne funkcjonowanie wszystkich sklepów internetowych, systemów, urządzeń, oraz prawidłowego przebiegu transakcji sprzedażowych. Zatrudniamy najlepszych specjalistów, którzy czuwają nad tym, aby wszystko z zakresu ich obowiązków odbywało się płynnie i poprawnie.

Zastanawiasz się jakie zadania miałbyś do wykonania pracując w naszym dziale IT?

Przede wszystkim musiałbyś czuwać nad poprawnym działaniem naszych sklepów internetowych, nad tym aby wyglądały poprawnie i działały jak należy oraz aby wszystkie transakcje w nich zawierane przebiegały zgodnie z planem, tak aby nasi Klienci mogli sprawnie dokonywać zakupów. Ponadto do Twoich zadań należałoby także zamieszczanie na naszych stronach nowych materiałów oraz dopilnowanie, aby wszystkie strony zawsze były dostępne i gotowe do realizacji zamówień.

I...uśmiech!

Studio fotograficzne

Wszystkie udostępniane i prezentowane przez nas materiały fotograficzne i graficzne wychodzą spod ręki naszych wyspecjalizowanych fotografów i grafików. Zdjęcia produktowe i sesyjne, jakie prezentujemy na stronach naszych sklepów oraz na social mediach i innych platformach są zrobione przez nas. Posiadamy w pełni profesjonalne studio fotograficzne wyposażone w najlepsze sprzęty, gdzie każdego dnia odbywają się sesje produktowe. Zatrudniamy znanych i lubianych modeli oraz modelki do naszych sesji. Ponadto za każdym razem, gdy wchodzimy w nowy sezon i wypuszczamy nową kolekcję ubrań, przygotowujemy profesjonalne sesje zdjęciowe w plenerach i interesujących miejscach w Polsce.

Oto naszzakupowy haul!

Dział zakupów

Żeby móc prowadzić sprawną sprzedaż, najpierw musimy dokonać udanych zakupów. Aby tak się stało, każdego dnia prowadzimy rozmowy z dostawcami z wielu krajów, dokładnie analizujemy przedstawiane nam oferty i staramy się wybrać najlepsze z możliwych produktów. Wyszukujemy najlepsze dostępne na rynku projekty i dokonujemy zakupów najbardziej pożądanych nowych modeli i wzorów odzieży. Ponadto dział zakupów odpowiedzialny jest także za zlecanie oraz dopilnowanie realizacji naszych indywidualnych projektów ubrań. Firma Denley bowiem poza sprzedażą odzieży innych brandów, tworzy także własne kolekcje odzieży, które cieszą się bardzo dobrą opinią naszych Klientów, nie tylko ze względu na ciekawe i oryginalne wzory i modele, ale także przez wzgląd na precyzję wykonania.

Obszar logistyczny

Tu wszystko chodzi jak w zegarku.

Pierwszaselekcja

Magazyn przyjęcia

Miejsce, gdzie odbieramy przychodzące do nas nowe kolekcje odzieży jest niezmiernie ważne, ponieważ to tutaj odbywa się pierwsza kontrola ilościowa i jakościowa przychodzących dostaw. Każdego dnia sprawdzamy jakość nowych produktów, mierzymy ich parametry i opisujemy je w taki sposób, aby jak najlepiej przybliżyć je naszym Klientom. W magazynie przyjęcia przez nasze ręce przechodzi każda sztuka odzieży, którą później mogą cieszyć się nasi Klienci, dlatego tym bardziej dbamy o to, aby proces ten odbywał się jak najsprawniej i w jak najlepszej atmosferze. To tutaj także wprowadzamy produkty do sprzedaży.

Wszystkona tip-top

Magazyn wyjścia

Jedna z najważniejszych i najbardziej kluczowych stref w naszej firmie. To tutaj przyjmujemy, kompletujemy i realizujemy zamówienia Klientów, pakujemy je, nadajemy im etykiety i wysyłamy w świat do kilkunastu krajów Europy. W magazynie wyjścia wszystko musi odbywać się sprawnie i szybko oraz być dopięte na ostatni guzik. Dlatego też tworzymy zaufane i wspierające się ekipy ludzi, które pracują ze sobą na co dzień. Podczas pracy na magazynie wspieramy się nawzajem i pomagamy sobie w taki sposób, aby wszystkie paczki zawsze były wysyłane na czas. Oferujemy wysyłkę 24 h na dobę, dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty jak najszybciej trafiały do zamawiających.

Zawszena posterunku!

Dział zwrotów

Jak w każdej firmie odzieżowej, i u nas zdarzają się zwroty produktów, które na przykład nie pasowały Klientom pod względem rozmiaru lub nie trafiły w ich gusta. To tutaj odbieramy i otwieramy paczki od Klientów, aby następnie móc zlecić zwrot środków za zakupy, bądź wymianę produktów na inne. W naszym sklepie Klienci mają możliwość zwrotu nieużywanych produktów aż do 30 dni. Jeśli zatem zdarzy Ci się nie trafić z rozmiarem lub fasonem zakupionej odzieży, możesz mieć pewność, że dział zwrotów przyjmie Twoje odesłane produkty oraz przy pomocy Biura obsługi Klienta szybko rozpocznie proces zwrotu środków na Twoje konto. Dzięki sprawnej pracy osób obsługujących zwroty, nie musisz tygodniami czekać na pomyślne rozwiązanie sprawy.

Halo, halomobilki

Transport

W naszej flocie posiadamy kilkanaście obrandowanych aut, które codziennie rozwożą towar do centrów logistycznych firm kurierskich, aby zamówienia dotarły do klientów krajowych i zagranicznych tak szybko, jak to możliwe. Można nas spotkać na wielu drogach w Polsce i Europie. Działamy szybko, sprawnie i zawsze skutecznie.

Obszar administracyjny

Nawet dokumenty kompletujemy z pasją.

Grosik,do grosika

Księgowość

W naszym dziale księgowym, podobnie jak we wszystkich pozostałych, pracują osoby pełne pasji, które każdego dnia udowadniają, że księgowość nie musi być nudna. Zadaniem księgowości jest controlling i koordynacja strategii finansowej spółki oraz szczegółowe rozliczenia księgowe. Praca w tym dziale często wymaga skupienia, dobrej znajomości obowiązujących przepisów. W tak dużej firmie dział księgowości jest bardzo rozbudowany i zajmuje się wieloma sprawami jednocześnie, aby mieć pewność, że wszystkie działania będą wykonane poprawnie.

Wszystkomusi się zgadzać

Dział finansowo – rozliczeniowy

Dział finansowo – rozliczeniowy zajmuje się między innymi zwrotem środków finansowych Klientom, którzy dokonali zwrotu lub reklamacji zakupionych produktów. W siedzibie naszej firmy w Zielonej Górze obsługujemy zwroty środków dla całej Europy. Na co dzień operujemy zatem aż czternastoma walutami, które obowiązują w krajach, w których funkcjonują nasze sklepy. Wymaga to od nas sporego skupienia i zaangażowania, a także znajomości zasad obowiązujących w danym kraju. Praca w tym dziale jest odpowiedzialna i wymagająca, ale dzięki temu jeszcze bardziej satysfakcjonująca.

W poszukiwaniuskarbów

Dział kadr

To miejsce, w którym odbywa się koordynacja polityki kadrowej i płacowej firmy. To tutaj na samym początku przygody z naszą firmą trafia każdy kandydat i nowy pracownik. W dziale kadr bowiem odbywają się wszelkie procedury związane z zatrudnieniem oraz funkcjonowaniem pracowników. Tutaj także naliczane są wypłaty, urlopy oraz wszystkie tym podobne sprawy. W firmie zatrudniającej tak dużą liczbę pracowników sprawne działanie kadr jest niezwykle ważne. Tym bardziej, że naszym priorytetem jest zatrudnianie na najlepszą z możliwych dla pracownika umowę o pracę, która wymaga dopełnienia wielu procedur.

Sprzeciwwysoki sądzie

Dział prawny

Nad wszelkimi działaniami firmy, zarówno sprzedażowymi, jak i marketingowymi, czy kadrowymi czuwa nasz dział prawny, który odpowiedzialny jest za dopilnowanie tego, aby firma na każdym polu działała zgodnie z obowiązującym w naszym kraju prawem. Zajmuje się między innymi przestrzegania RODO i innych ważnych zasad. Ponadto w związku z tym, że promujemy i sprzedajemy nasze produkty w kilkunastu krajach Europy, nie tylko tych będących w Unii Europejskiej, wszystkie nasze działania muszą być dostosowane także do panującego w danym państwie prawa.

Wyznaczyćkierunek

Zarząd

Zarząd naszej firmy nadzoruje działania wszystkich poszczególnych obszarów oraz czuwa nad tym, aby praca w naszej firmie odbywała się w przyjaznej i dającej poczucie bezpieczeństwa atmosferze. Zarząd jest zawsze otwarty na dyskusje i sugestie. Z zaangażowaniem wsłuchuje się w potrzeby swoich pracowników i stara się jak najlepiej rozwiązać wszelkie problemy i wątpliwości.

Obszar gospodarczy

Bo cenimy porządek, w każdej kwestii.

W trosceo komfort i zdrowie

Dział porządkowy

Siedziba naszej firmy w Zielonej Górze poza ogromną częścią magazynową liczy sobie także bardzo rozbudowaną część biurową. Przez firmę codziennie przewijają się dziesiątki osób, naszych pracowników, którzy chcą pracować w czystych, zdrowych i bezpiecznych warunkach. Dział porządkowy Denley zajmuje się przede wszystkim utrzymaniem czystości w firmie, które w czasach pandemii sprowadza się nie tylko do sprzątania wszystkich pomieszczeń, ale także dezynfekowania powierzchni użytkowych, czyszczenia klamek i innych miejsc wzmożonej aktywności pracowników.

Najważniejszejest bezpieczeństwo

Dział ochrony fizycznej

W tak dużej firmie niezwykle istotna jest także skuteczna ochrona fizyczna. Nad bezpieczeństwem naszych pracowników czuwają wykwalifikowani pracownicy ochrony, którzy stacjonują przy głównym wejściu do siedziby firmy, gdzie mierzą temperaturę każdej wchodzącej na teren osoby. W dobie pandemii powinien to być standard w każdej odpowiedzialnej jednostce. Pracując w naszej firmie lub będąc jej gościem masz pewność, że jesteś dobrze chroniony pod każdym względem.

Chcesz dowiedzieć się, jak to wszystko się zaczęło?